Website Kurma
Kökleşik olarak demografik bilgilere göre yapılmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun site analizleri karınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site takip kimliğini sitenize ilave etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, öğreti, gelir ve rabıta alanları kabil değmeslekkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların meslekletmeniz karınin farklı değerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden gelmek suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok avantaj sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüksek etkinliği, münasip maliyette tasni zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı mübadele harbiden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde mevzi kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin son plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değmeslekti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle baş başa bundan sonra “ne istersem onu allıkırım” dönemi serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl nöbetçi cesim rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Haber ve muhabere teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına kadar iş vetirelerini değmeslektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım mümkün başüstüne.
Yorum yapılmamış