thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizyüzeyü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olgunlaşmak muhtevain en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının inceliklı meşruhatını kötüda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en çıkma ve en kazançlı bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu dokunuş noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri saksıarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine kontaklar ve uygulayım özetler ya da iş özetleri hakkında fen muhtevaerebilir. E-postalarınızın hemen silinmek namına açılmasını ve okunmasını sahip olmak muhtevain şayan çıkarmak nazik örutubet taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve rabıta çekici teklifler katılımı tezyit etmek konusunda çok ustalıke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve rabıta çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir muvazene hazırlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en takatlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. âlem ve taharri muhtevain video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını video sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama marka üstelikındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Videoteyp parsellemek, gönülğinizi henüz zait insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü kanat sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet isteklendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rabıta çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, makul bir nişangâh kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Facebook hala dünyanın en muhteşem sosyal medya platformudur. Twitter B2B azrailları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile destelantı hazırlamak muhtevain harika bir bucak. Her sosyal medya platformu farklı muhtevaerik türlerine malik olsa da tümü epey video/levha odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden ne neşretmek istediğinizi her ahit göz önünde bulundurun ve buna bakılırsa tertip kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en kazançlı şekilde istismar etmek muhtevain dijital pazarlama taktiklerini sakır sakır uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz zait deli dolu kullanıcıya malik. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kısaca ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Yalnız sosyal medyada başüstüneğu kabilinden mesajlar kısaca ve öz olursa içli hale gelir. Pazarlama ekipleri, sadece metin muhtevaeren kısaca ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar rabıta çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, gönülğiniz nişangâh kitlenizin fakatç ve rabıta sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme muhtevain şayan sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, salık bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital defa kartları kabilinden muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm muhtevaeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Sonunda, arama neticelerinda henüz faziletli sıralarda ve henüz sık görülür, gönülğinize yoğunluk arkaışı esenlanır. İyi SEO hatimeları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna tutkundır. Web gönülğinizde kazançlı mabeyinştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz zait sözcükten oluşan ifadeler) almak SEO’nuzu henüz kazançlı hale getirir, yoğunluk ve devirtürme konusunda henüz faziletli hatimelar esenlar. Koca itibarlı üçüncü kanat sayfalardan örgensel kontaklar kullanmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir kontakya gelen her tıklama muhtevain ödeme kuruluşlır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik rahatışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), muhteşem bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metin) ve destelantı göstermesi muhtevain arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk dokunuş noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla teşhistabilir. üste web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme büyüklükını (henüz zait tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.

dijital pazarlama

0
Zurna Sohbet Afyon Reklam Fiyatları

Yorum yapılmamış

No comments yet

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.